

Łatwa wymiana produktu:
Nie wiesz czy dobrze wybrałeś rozmiar szelek dla swojego psa? Masz wątpliwości, czy obroża, którą kupujesz jest odpowiednia? Takie wahania są normalne przy zamówieniach na odległość. Poniżej opisujemy procedurę wymiany:
Napisz do nas i podaj dokładne wymiary psiaka, podpowiemy który model i rozmiar będzie najlepszy. Najszybszym sposobem na wymianę produktu oraz szybką wysyłkę poprawnego rozmiaru/modelu jest złożenie nowego zamówienia na produkt, który chcesz otrzymać, a w międzyczasie odesłanie do nas niepasującego rozmiaru jako zwrot z informacją, na jaki numer konta powinniśmy zwrócić wpłatę za zamówienie. W ten sposób produkt na wymianę będziesz mieć u siebie bez czekania, aż my otrzymamy przesyłkę zwrotną.
TIP-TOP Agnieszka Pawlicka (magazyn)
ul. Elżbiety Zawackiej 43
66-400 Gorzów Wlkp.
lub do Paczkomatu GWI11A w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Witosa 50, podając nasze dane: Agnieszka Pawlicka, adres e-mail (joqu.outdoor@gmail.com), numer telefonu (+48 881 424 141).
Istotne informacje na temat prawa odstąpienia od umowy i skutków odstąpienia od umowy:
Masz prawo bez podania przyczyny odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Możesz na przykład wysłać do mnie uzupełniony wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres info@tiptop24.pl, lub pocztą tradycyjną na adres: TIP-TOP Agnieszka Pawlicka ul. Elżbiety Zawackiej 43, 66-400 Gorzów Wlkp.
Jeśli zdecydujesz się odstąpić od umowy i odeślesz do nas produkt, zwrócimy otrzymaną za produkt płatność. Zwrotu dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot przesłany będzie na nr konta, z którego dokonana została płatność, lub inny wskazany nr konta. Płatność zostanie przesłana po otrzymaniu przez nas zwracanej rzeczy, lub dowodu odesłania rzeczy.
Składanie reklamacji
Zależy nam na indywidualnym podejściu do każdej zaistniałej sytuacji, dlatego zachęcamy do kontaktu z nami przed złożeniem reklamacji, w celu znalezienia wspólnego rozwiązania.
Zapraszamy do kontaktu mailowego: joqu.outdoor@gmail.com lub telefonicznego: +48 881 424 141, +48 725 516 392
Jeśli zrezygnujesz z wcześniejszego kontaktu z nami, poniżej przedstawiamy sugerowaną ścieżkę reklamowania produktu:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
TIP-TOP Agnieszka Pawlicka (magazyn)
ul. Elżbiety Zawackiej 43
66-400 Gorzów Wlkp.
Po otrzymaniu produktu skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej z informacją w sprawie przesłanego zgłoszenia reklamacyjnego.